förlåt mig för att jag har tid...

1. Det första du tvättar i duschen? - håret
2. Gillar du kaffe? -  usch nej
3. Hur mår du just NU? - har mått bättre
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - n
5. Berätta om din senaste dröm - jag slog sönder 2 pers jag hatar
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? - nej..
7. Vad vill du ha just nu? -  han... & pengar
8. Har du räknat till 1000 någon gång? - nope
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - hihi båda
10. Använder du smileys? - ja ibland
11. Har du träffat någon kändis? - tror det..
12. Gillar du keso? - ytterst lite
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - rase your glas elr vad den heter, den med pink hehe.
14. Hur många länder har du besökt? -  typ 5 :(
15. Är dina föräldrar stränga? -  beror på
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - aldrig
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - ja, jag själv ;););)
18. Brukar du hyra film? -  naaa ibland
19. Var kommer du vara på lördag? - hos diana tror jag
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? - mm soft jag va där ;)
22. Vad åt du till lunch? - gröt fick vi i bamba, jätte gott....
23. Har du lockigt hår? -  spikrakt, fast det kan bli lockigt ibland
24. När grät du senast? - i morse tror jag
25. Har du gått in i en vägg någon gång? - glasvägg..
26. Favoritårstid? - SOMMAR OS!
27. Vem höll du senast i handen? - minns inte
28. Sover du med TVn på? - ne
29. Tycker du att du är gammal? - nej
30. Är du mörkrädd? - ibland
31. Gillar du ditt liv just nu? - det är underbart, fast det saknas 2 saker..
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - ehm ja?
33. Har du bra syn? - ja faktiskt
34. Var är dina föräldrar just nu? - köket
35. Vad har du på dig just nu? - kläder
36. Vad var det senaste du köpte? - jeans
37. Hatar du mer än 3 personer? - ja
38. Använder du sushipinnar? - nej gaffel 
40. Äger du ett vapen? - ja, basokaas och lite smått och gott
41. Gillar du ditt hår? - neeej, slitet :'(
42. Gillar du dig själv? - finns vissa dagar..
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? båda, beror på
44. Hur ofta använder du MSN? - varje dag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0