harry potter

Heeeeeeej :)
Jag kollar på just like heaven på tv, den filmen är jätte bra men satte på den nyss.
Blev lite irriterad att jag har missat en timme av filmen :( Den är på 5an för er som vill se den!
Idag har jag varit på konsert med familjen för min mamma sjunger i kör så dom hade konsert, hehe.
Jag blev lite stressad för jag skulle vara på bergakungen halv 6 men jag hann för dom andra va lite sena :)
Vi skulle kolla på Harry Potter. Jag, Ohana, Melina, Maymuna och Sara. Den va jätte bra och jag längtar tills part 2 kommer ut!!
Imon blir det träning och kanske åka till freeport.
Denna helgen har gått jätte snabbt. Det är ju snart julafton vafan! Vet inte vad jag önskar mig :(
Oj, nu börjar filmen (det va reklam).
Och just det en sak till, jag har inga bilder och så i mina inlägg nu för jag bloggar från min dator hemma och den kameran suger på den ;)
pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0