snö vid jul woooooooooow

WHAAAAZZZZZA.
Idag väckte Dalia mig kl 8 för hon skulle till skolan. Asså på en lördag man ba WTF? Men hon skulle ha musikal sak.
Efter sov jag lite till, typ till kvart i 10. Så gick jag upp och satte mig vid datorn.
sen typ åt jag, duscha och typ fixa mig. Och nu är jag klar :)
Ska träffa Liza i stan kl 3 för att köpa present till en kompis och sen ska vi till henne för hon har fyllt år.
Och i stan ska vi träffa Nathalie och Sarah lite tror jag. Sen måste jag köpa julklappar till mina syskon! ♥
Jag bloggar när jag kommer hem ikväll.
Just det, min dator är i skolan så jag bloggar från min egna dator och jag försöker lägga in bilder men webbkameran är verkligen kass, och min digitalkamera har inget batteri, life thug.
Men jag lovar att jag ska lägga upp massa bilder från min kamera när jag har tid!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0