iiiiiiiiiih :D

Ont i magen, är mätt det är därför..
Idag har jag köpt lite grejer (elr mamma och pappa har..)
Ska lägga upp bilder, men det får bli med webbcameran för jag orkar inte ta bild med kameran och lägga in hah :/
men har sån inställning på webbcameran så det blir så ljust dom möjligt, fast bilderna blir skitdåliga då..orkar inte tända i taket, för ansträngande, SKOJA.
jag fick :
Shepherds
Jeans
En tunika, två vita linnen & en tjocktröja
lösögonfransar (asså sånna som inte syns så mycket, så det ser ut som mascara typ..)
och lite hårgrejer och annat.
jag ber dig lite dåligare kvalite på kameran, bara litee... shepherds
tjocktröjan & jeansen, man ser inte alls bra men båda är snygga :D
Sen va det ju det andra också, men orkar inte ta kort men ni som känner mig får se när vi träffas ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0