Follow meee

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuup.
Ska snart lägga mig och jag vet att det är tidigt men jag va uppe från 4 till halv 7 idag av en anledning.
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och chattar med lite kompisar :)
Asså musik är verkligen så mäktigt, en låt kan berätta så mycket!! Hahaha fan va fult men det är sant, är det bara jag som älskar att lyssna på låtar som passar in på mig?? Absolut det bästa som finns. Aja imon ska det tydligen vara sol hela dagen men bara 16 grader, på något sätt så känns det som att hösten börjar komma...Jag tycker det är helt okej med höst faktiskt, det kan vara mysigt ibland men det känns inte som att jag har fått tillräckligt med sommar!
Jag får försöka att verkligen göra något dessa sista veckorna och inte sitta inne bara.
Bilden tagen nyss, har inte haft smink på jätte länge hehe.....
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0