fak yo biatch

Tjena tjenareee!
Sitter och chattar med Nicolle som är i Bolivia den jäveln :( Hon har fan varit där sen 30e Jan och ska vara där tills 28 feb, nej jag är inte alls avunsjuk inte alls!!
Orkar inte berätta om idag, va med goingar i alla fall ;)
Imon ska jag dra med Amanda till stan så ska jag handla lite grejor, och efter ska jag träna. Längtar faktiskt till träningen även fast det är fys för det va längesen jag träna. Kände mig inte frisk i måndags.
Som ni vet så skulle jag sluta blogga och när ni läste det slutade ni antagligen att gå in på bloggen och nu har jag typ inga läsare alls. Så för er som läser nu, sprid vidare att jag är igång igen! Skulle vara jätte gulligt ;)
Detta vädret är bara en stor fet DISS, det är typ -10! Det hade räckt att det va vår, bara man kunde ha på sig lite tunnare kläder för jag gillar inte vinterkläder någonstans.
jag och min amigoo som jag älskar very muchoooooo
Kommentarer
Postat av: nicolle

jaa! haha, mitt tjat funka ..

<3

saknar dig och din amigoo ocksa! <3

2011-02-16 @ 01:14:57
URL: http://cchilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0