nu får det räcka med snö!!

Nu snöar det igen!! Jag sitter liksom här och ba oj va fint väder det är ute, det kanske blir vår snart! Så börjar det snöa man ba ååååååååååååh. Vill ha sommar nu nu nu!!
Aja skitsamma. Jag kom precis hem från att ha ätit på wok house med mamma och pappa, den resturanger har nog den godaste maten ;)
Nu ska jag nog kolla på en film eller något för jah hinner nog inte träffa någon innan träningen. Men idag vaknade jag kl 11 av att min hemtelefon ringde och så blev jag jätte arg men jag ringde Amanda istället för hon skulle ju följa med mig till stan så jag fixade mig snabbt och så köpte jag jeansen, skitsnygga! Dom kostade liksom 100 spänn, så fett värt.
Dom ser inte riktigt ut så i verkligenheten, och jag ser ut att vara typ en dvärg haha.
Omg skitsamma ni som känner mig får se hur dom ser ut när vi ses haha ;)
/Josefine


Kommentarer
Postat av: Larissa

svar: Burås? ja det har hon :)

2011-02-16 @ 16:11:50
URL: http://larizas.blogg.se/
Postat av: vilma

ihhii jag har kollat den varje dag sen din paus startade. är skitglad att du började blogga igen hehe.



poss på raaaj

2011-02-16 @ 18:02:14
URL: http://iamvilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0