hem ljuva hem

Hallå kb's!
Kom precis hem från Vilma, jag var där med Mona.
Efter skolan idag gick jag och Amanda hem till henne så gjorde vi det vanliga: åt, satte på en film och sen däcka. Så vaknar vi av att Nina skriker asså hahahaha Amanda får typ damp !!
Så typ kl halv 6 ska hon åka till sin pappa så jag åkte till stan och träffa Vilma och Mona. Så gick vi till subway och åt, gudomligt gott. Sen gick vi typ till h&m och kolla lite, sen åkte vi hem till Vilma och kollade på film ;)
Jag kan typ inte vara hemma mer än 1 timma innan jag blir feeeeedt uttråkad och måste typ gå ut.
Aja, skitsamma. Nu ska jag kolla på film (IGEEEEEN). Börjar bli lite trött faktiskt.
Japp bilden är tagen precis i detta ögonblick..............................
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0