lay your head on my pillow (8)

Sitter och chillar och lyssnar på musik.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting asså vill bara gå ut nuuuuuu, så om någon vill gå ut är det bara att smsa.
Eller jag ångra mig nu för jag kom på att jag har träning imon, yeeeeeeeees. Äntligen får jag röra lite på mig, det känns som att jag rullar fram :( Men på torsdag ska jag, Vilma och Mona (vet inte om någon mer skulle följa med) till öppethus för vi ska kanske börja dansa ;) Och så ska jag börja springa också, ska försöka ta med Amanda eftersom hon inte går i någon sport alls kommer hon säkert vilja följa med! Men jag vill verkligen ha gymkort asså verkligen men får se hur det blir med det. Okej nu låter jag som ett sportfreak men jag kommer ju typ springa ibland och jag vet inte ens säkert om jag ska börja i dans men jag får helt enkelt se.
Sitter och lyssnar på depplåtar, det är typ det bästa som finns när dom stämmer in på en själv hehehe.
Hahaha, jag i somras. Fråga inte varför jag har en sladd i munnen :/
Kommentarer
Postat av: Amanda

yesssss vi kan börja springa vad roligt:D<3

2011-01-15 @ 22:52:35
Postat av: nicolle

sötnos <3

2011-01-16 @ 22:09:33
URL: http://cchilenita.blogg.se/
Postat av: vilma

bilden är från härööööööööön!!

pooooss på dej gooing

2011-01-18 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0