SOOOOOO SORRY

HEEEEEEEY
Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen så mycket men jag har helt enkelt glömt ;)
Men jag såg att vissa har kommenterat lite, det gillar jag!
Kom precis hem från fysträning och det va riktigt jobbigt, känner hur träningsvärken redan börjar komma..
Så fort jag har skrivit klart nu ska jag lägga mig, SOOOOOOOOOOOVA.
Imon efter skolan ska jag, Vilma, Mona och Nathalie gå till öppet hus för dans och det ser jag fram emot.
OMG, eftersom jag inte skrev i bloggen igår ska jag berätta vad som hände i klassrummet när vi hade SO.
En kille i min klass gick fram till mig med en sax och frågade om han fick klippa mitt hår och jag sa ja så nu har jag lite kortare men han borde absolut bli frisör! ;) ..........................................................................JAG SKOJA. Jag sa såklart nej och då gick han fram till en annan tjej i min klass som har jätte långt fint hår och klippte av typ 12 cm!!!!!!! Och hon typ satt tyst, asså jag hade seriöst dödat honom om det va jag!!! Fast det va inte mycket hår men det va typ rätt tjockt. Kan ni fatta det själva eller?!?!?
GUUUUD aja okej skitsamma, det va nog inget mer jag ville berätta :)
Lovar att skriva imon!
ha d
(eller vafan ska man skriva i slutet, jo jag vet)
XOXO josefine :P:P:P
okej hejdå
/Josefine
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0