Duschen väntar på maaaj

Godmorgon!
Vaknade för ett tag sen och då bestämde jag mig för att jag måste hitta något att ha på mig på avslutningen..Så jag ringde Amanda och tvinga henne följa med mig till stan för hon måste också hitta något att ha på sig och så måste vi hitta en present till Melina som fyller år idag också, GRATTIS! ♥♥
Efter ska vi nog hem till Melina och fira hennes födelsedag med dom andra tjejerna och efter ska vi gå på disco för det är basketcup nu i göteborg så det finns massa snygga killar haha!
Jag måste skynda mig nu men skriver senare :)
Hahahah asså naaaj va ful jag är!
/Josefine
Kommentarer
Postat av: jasmin

gud va sööt blogg ska börja följa den !!!:D

puss

2011-06-05 @ 00:45:51
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0