I Grekland

Först vill jag säga att jag tog aldrig med min dator hit så det är därför jag inte har uppdaterat bloggen. Sitter i lobbyn nu och snart ska vi gå ner till resturangen och äta. Denna veckan har varit fantastisk och hotellet är jätte fint, havet är noll meter från hotellet och det finns 3 poler :) igår gick jag, Maria, pappa och mamma en promenad och så kom vi till världens finaste strand med helt turkost vatten och sandbotten, vi ska dit imom med. Och jag ursäktar ifall jag skriver fel för jag skriver på pappas iphone. Men i alla fall så åker vi hem på måndag men jag kommer sakna detta för det va så fint men jag har tagit massa foton som ja kommer lägga upp när jag kommer hem. Men jag hoppas ni har det bra i sverige för jag har det underbart, hörde att det regna där hihi :) här är det 30-35 grader. Det va inget mer nu. Kram kram
Kommentarer
Postat av: vilma

jävlar va jag är avis nu hahha. åååh va göött! har du käkat mycket gratis på all-inclusice? haha.



när kommer du hem? puuuuuuuuuuss

2011-06-20 @ 09:07:33
URL: http://vilmasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0