Vilma är så tråkig :(

Lilla Vilma har somnat på min axel och ligger och susser så sött.. MEN BA NEJ SKITSAMMA FÖRSÖK INTE LÅTA ROMANTISK, DET RÄCKER MED ATT SKRIVA ATT HON HAR SOMNAT :) hahah hatar när folk försöker skriv så gulligt..
Men Vilma har faktiskt somnat och vi har hyrt 3 skräckfilmer och han inte ens kolla till halva på den första innan hon somnade :( Men det gör inte mig något faktiskt, jag är inne på facebook och chattar lite där och snart ska jag nog fortsätta kolla på filmen. Kan knappast vara på dåligt humör för om 25 minuter ca kan man säga att vi åker till Grekland om 1 dag!! :)
Vi var ute och fota förut med hennes kamera så dom bilderna lovar jag att lägga upp senare inatt när hon har vaknat eller inom 1 timma då jag har väckt Vilma och frågat henne hur man lägger in dom på datorn hehe.
Ni hör av mig snart igen :)

/Josefine
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0