Left my phone in daaa car

Hejsan! Glömde mig mobil i bilen som är på andra sidan, för man tar båten hit så om någon av mina friends vill något är det bara att skriva på fb ;)
ändrade planer, vi var ju hos mina föräldras kompisar och där va det jätte bra väder verkligen men massa sol, har fått lite färg! Men vi åkte i alla fall hem från dom idag och så hämtade vi lite grejer hemma så stack vi iväg igen till det huset som jag har pratat om innan som vi fick låna i några dagar och här ska det också bli bra väder har jag för mig så det är ju tummen upp på det vaaa!
Jag har inte så mycket mer att säga men pappas internet är jätte bra här så jag sitter och surfar lite nu på datorn hihi :)
Nu ska jag snart äta middag och så hör ni kanske av mig imon!
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0