Denna veckan

Jag har inte uppdaterat bloggen så mycket denna veckan så jag kan berätta vad jag har gjort och kommer att göra resten av veckan.
Måndag: tränade och kolla på The secret life of the american teenager.
Tisdag: va i stan med Melina och Maymuna (det skrev jag om).
Onsdag: tränade och kolla på The secret life of the american teenager.
Idag: tränade och kolla på The secret life of the american teenager.
Fredag: inget planerat.
Lördag: grilla med laget, eller typ picnik.
Söndag: träna och inget planerat.
Hahaha fan va livlös jag eeee, men har inte orkat gå ut..
Och nästa vecka är det gothia!!! iiiih och vad betyder det?? MASSA KATTER I STAAAN och såklart spela matcher TAGGAAAAAAA
Mitt hår = kaaaaaozzzzzz
Kommentarer
Postat av: Nicolle

fin <3

2011-07-14 @ 16:11:16
Postat av: ohana

josse vill du träffas på lördag? melina, nasra och jag tänkte gå och kolla på harry potter :D vill du följa med sötis? <3

2011-07-14 @ 20:48:38
URL: http://ohanadohse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0