...

Ska snart sova för jag är ganska trött. Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat blogga.
Idag va jag i stan med Maymuna och Melina, har saknat Melina jätte mycket för hon har varit i England i 3 veckor!
Efter kom jag hem så jag och pappa ner till Taras och åt middag, chiiiill.

Jag saknar min bästavän så jävla mycket, hon kommer hem den 21 augusti och jag orkar verkligen inte vänta längre. Hon är den ända jag litar på och kan säga allt till..No offense till mina andra underbara vänner.
Jag känner verkligen att jag är omringad av falska människor som inte tycker om mig alls... Åååh känner mig som en stalker ibland också, typ frågar kompisar om dom vill träffas typ flera gånger i rad utan att dom hör av sig. Jag låter som största emo't just nu men nej jag skriver bara av mig lite hehe. Det lät lite fel det där uppe om att jag bara har en person som jag litar på, för det finns många andra men Amanda är den jag kan säga precis ALLT till. Men jag ska sluta sura nu och lyssna på Kapten röds nya album, asså ohgoooooood det är så bäst!!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: mandi

aww jag saknar dig saaaaa MYCKEEEEEEET det kommer ga snabbt jag lovar du ar bast!!!! love uuuuuuu

2011-07-14 @ 03:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0