Som jag lova..

Att jag skulle börja blogga igen när gothia är slut och det är det nu för mitt lag fast själva cupen slutar på söndag I think för finalerna är imon. Det gick helt okej i gothia, vi hade jätte svåra lag i våran grupp men vi vann en match, förlora en och spela lika en :) Sen handlade det ju bara om målskillnad och vi var 1 mål från A-slutspel, sååååå jävla nära!!! Men då kom vi i alla fall till B-slutspel och så vann vi första matchen och skulle spela andra matchen senare på dagen och då fick vi möta ett lag som va jätte duktiga och vi förlora och då va Gothia cup slut för detta året :(
Men okej nog om det, idag ska jag på bio med Maymuna och Melina VAD JAG VET EFTERSOM MAYMUNA INTE KAN SVARA NÄR JAG SMSAR OCH FRÅGAR OM VILKA MER SOM SKA MED!!!
Sen ska jag träffa Vilma innan om hon hinner för bion börjar ändå halv 9.
Här kommer lite bilder från gothia:
/josefine
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0