julavslutning imon!

Heeej.
Mår typ sådär, även fast det är avslutning imon är jag inte taggad typ.
Hahahah roligt att efter lovet kommer vi inte ha någon rektor för dom ska sluta och det kommer typ ny rektor i mars.
Men jag längtar efter sommaren, detta suger! :'(
Är med Amanda nu i alla fall, vi sitter vid varsin dator.
Jag har skit mycket tankar just nu om olika saker men har inte tid att tänka på det heheh.
Idag har jag haft 2 lektioner och slutade kl 11, ändå rätt soft vaaaaaa.
Efter skolan väntade jag på Amanda till typ kl 1 -.-
Sen åkte vi till stan med Jasmin, Deon och Dragosh (mohammed).
Köpte julklappar till mina syskon.
Nu ska jag hoppa på Amanda.
SEEE YAAA
Jag och Nicolle hermana ♥
Kommentarer
Postat av: nicolle

love you hermana <3

2010-12-21 @ 21:41:36
URL: http://cchilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0