åååååååååååååh :@

God morgon!
Asså fan va irriterad jag är!
Jag har höstlov och då tycker jag man ska få vara ledig.
Jag har träning idag kl halv 5 och det är ju den sämsta tiden man kan hitta! Mitt på dagen när jag har annat för mig!
Och så bad jag min snälla lilla mamma att få skippa träningen men nej då måste jag ringa och säga det.
Det är inte så att jag är värsta fettot som ba nu ska jag sitta hemma och äta chips.
Men jag har varit på varenda träning, jag har typ missat en!
Och då tycker jag det inte gör något ifall jag missar en träning. Okej okej jag har damp.
Jag skulle ju igentligen träffa dalia idag men det kommer väl inte hände för jag ska träna :)
Asså ååååååååååh fjfhfdkgfhdjgfnmgh :@ hehehehehehe
Och för er som har missat det så tränar jag fotboll.
Men jag ska typ bara vara hemma nu så går jag ut efter träningen ist.
Så tänker jag komma hem sent, så de så!
Jag har ju typ tråkigaste bloggen också haha men hade tänkt att jag skulle ladda upp lite bilder nu.
hörs ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0