hej hej hemskt mycket hej.

Sitter hemma hos Amanda.
Vi har nyss ätit lite, det va det första jag åt på hela dagen.
NAAAAAAAAJ asså leker inte anorexia barn men hinner typ aldrig äta frukost på morgonen och i skolan fick vi spya till lunch, oh yummy ;)
Idag ska jag på någon hälsokostföreläsning för fotbollen, det är i 3 timmar.
Och Nellie fixade ju bloggen, tack så mycket!
Blev rätt nöjd faktiskt förutom att jag ser ut som ett jävla kioskmongo på headern..
Skoldagen va helt okej, hade 4 lektioner och 1 av dom va med vikarie :)
Och just det vi hade ingen engelska lektion heller för våran lärare blev så arg att alla fick gå ut, så vi hade 3 lektioner.
Hahahahah min klass är verkligen kaos!
Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

2010-11-08 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0