hemma nu.

Nu är jag hemma från stan.
Jag träffa bara Jasmin för dom andra va tvugna att åka hem ;)
Jag hitta en skitfin tröja och så vill jag en halsduk, ska visa bilder sen.
Nu måste jag städa sönder mig för vi ska ha gäster om en timma, och mitt rum asså....nej vi ska inte ens prata om det!
Jag bloggar nog inte förän efter kalaset, eller imon!
Jag provade dom här två färgerna, dom va skitsnygga på!
Detta måste ha varit en stor storlek för såhär såg dom inte ut riktigt, men någon av dom ska jag köpa i alla fall ;)
149 kr, Gina tricot.
Sen va det dom här fina halsdukarna, funderar på vilken färg jag ska köpa.
Men det är en sån man har 2 varv runt halsen, eller ja ni fattar!
99 kr, hm.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0