jag skoja igår, hade 3 lektioner idag :DDDD

Sitter hemma hos Nicolle. Amanda va här förut också men hon va tvungen att gå hem.
Vi kolla på skräckfilm, deadline. Den var typ inte så läskig, och man fattade inte så mycket.
Nu gör jag och Nicolle ingenting.
Idag i skolan så hade vi bara tre lektioner för mina lärare var sjuka, så vi sluta 11.15.
Men så skulle jag och Nicolle precis gå hem så visade det sig att vi hade haft lektioner i alla fall.
Men det va tydligen bara Nejla som gick dit. Vi visste ju ingenting.
Nu ska jag och Nicolle chilläääääääää.
poss
hihohohohoho
Kommentarer
Postat av: Nicolle ;D

bahahaha, så smexig bild, jag dör ! <3

2010-11-30 @ 23:24:50
URL: http://cchilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0