SOVAAAAAAA <3<33<33<333<33<

Har precis kollat klart på heartbreak hotel. Riktigt rolig film faktiskt haha.
Idag var jag i stan med my girls, Maymuna, Melina, Nasra, Jasmin, Sara, Maryam och Liza. ♥
Vi åt buffe på en tacobar i nordstan, den där på andra våningen ;)
Jag blev så jäkla mätt vaaa!
Efter gick vi och köpte skor, elr Liza följde med mig för dom andra orkade inte vänta haha.
Så träffade vi dom igen, men då va alla tvungna att gå hem :(
Jag kan visa bild på skorna fast jag orkar inte :):):):)::):):
Imon ska jag träffa Nicolle hermana. Ska hem till henne och kolla skräckfilm as usual :D
Man kan ju inte hitta på något bättre i detta päckel vädret.
Asså det värsta som finns är typ snö blandat med regn.
Hoppas det kommer lite riktig snö snart, mysigt tycker jag!!
Och snart är det jul, 1 månad kvar typ ♥
Men nu ska jag sätta på musik och sova tror jag, sängen ville gå på dejt så jag tänkte varför inte liksom :)
kontrasten får mig att se ut som ett emo..
Kommentarer
Postat av: Anonym

messa mig imoon!



:D

2010-11-21 @ 01:03:34
URL: http://cchilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0