Nattinlägg

Ehm aa det är verkligen natt men ska snart lägga mig.
Jag saknar verkligen stan, har inte varit hemma på en vecka och jag blir typ galen här, jag är nog ingen "på landet" tjej utan jag gillar att vara i stan (asså göteborg) där man kan förflytta sig lätt och bara göra vad man vill.
Jaja whateveeer, idag har jag kollat på White chicks och seriöst jag tröttnar aldrig hahahah det är verkligen min humor!!
Och en sak till, ni alla borde lyssna på min älskling Chris Browns nya mixtape boy in detention ;)
See you tomorrow
Älskar er!♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, a 1000 miles!! assa guud, saknar daaj, vi skaa fan se den nar jag kommer hem!! sa fucking rolig! <33

2011-08-10 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0