blowing meeeeee kisses

Tjenatjena.
Hela släkten gick hem nyss, vi har firat Eric ju :)
Nu måste jag duscha och sen sova lite. Jag tror jag börjar 9 imon eller skitsamma jag går till skolan kl 9.
har mycket att reda ut i skolan imon, blir så irriterad när man får fetaste utskällningen av ens pappa för att någon annan har ljugit för ens kompis :/
Idag efter skolan var det som vanligt, jag gick hem till Amanda och vi satte på en film sen däcka vi framför tvn.
Kl 5 vaknade jag och trodde kl va typ 6 och då skulle våra gäster komma så fick typ panik och åkte hem hehehe.
Bloggar mer i skolan imon tror jag, det blir aldrig så men aja om jag har tid gör jag det ;)
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
HEJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0