GOOD LOOKING

Heeeeeeeeeeej.
Har inte bloggat, som ni har märkt hehe men asså jag har verkligen inte lust :(
Men idag/imorgon (klockan är ju efter tolv) fyller Amanda år, GRATTIS BÄSTAVÄN!!! hon ska få en iphone den jäveln :@
Idag var jag med Candice och vi gick till stan och träffa Romina så gick Candice hem så jag och Romina va i stan lite och kolla runt typ.
Sen gick jag hem till Amanda så va jag där till kl 11 typ så åkte jag hem.
Imon ska jag hem till Amanda och fira hennes födelsedag med hennes familj, mys.
Nu ska jag sitta vid datorn i hundra år sen sova.
FEEEDT SKÖN LÅT.
PUSS
Kommentarer
Postat av: Liza piff

ohhhhhhhhhhh för fet låt alltså!<3

2011-01-11 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0