moment 4 life - nicki minaj ft drake ♥

Ligger i min säng med datorn i knät, ska snart sova faktiskt för jag är trött.
Imon är det första träningen med mossen/mölndal och jag tror det kommer bli bra faktiskt men jag hoppas att jag hittar till deras plan för det är där vi ska träna imon ;)
Jag kände faktiskt för att blogga idag men som sagt kommer jag vara med uppdaterad när skolan börjar för då sover jag inte halva dagen och sen är ute till sent utan då har jag ju datorn i skolan och kommer hem lite tidigare
men jag har bestämt mig för att sköta mig i skolan nu, om jag fortsätter som jag gör nu vet jag inte hur det ska sluta men jag ska försöka att inte bli distraherad av min klass..
Nu ska jag sitta vid datorn lite till och sen lägga mig lite tidigare.
CHILLA PÅ DEEEEE (min spotify lista, ni kan ju ta och checka den) har inte så många låtar eftersom jag har nytt konto.
Aja ni hör av mig mer imon.
Kommentarer
Postat av: nicolle

hahaha, jag veet!



hoppas klassen blir bättre nu..

2011-01-10 @ 01:38:37
URL: http://cchilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0