aka marua la mi faraura kaka hahaha Ana gina.....

Hahahaha seriöst ni måste gå in på youtube och kolla på ana ginas videos, älskar hennes humor!
Okay back to me..Skoja men godmorgon godmorgon allihopa. Blev väckt av att min kära lilla mamma som prata i telefon VÄLDIGT högt asså seriously hon har alltid sagt till mig hur jag ska prata "med små bokstäver" när mina äldre syskon sover men jag kan säga att hon är inte toppenbra på det själv ;) Men älskar henne ändåååååååååå.
Idag ska jag nog följa med mina föräldrar till deras kompisars sommarhus för vi kanske ska bo där en vecka eller något sånt och jag är inte ens frisk än bara för jag jag gick ut med kompisar när jag va sjuk, inte så smart.
Det va inte så mycket mer men får väl önska er en bra dag meeheh.
kanske jag bloggar från min pappas telefon mitt på dagen men då blir det bara tråkig text för man kan inte ladda upp bilder.
Bild från när Vilma fyllde år!
/Josefine
Kommentarer
Postat av: amel

Tack detsamma! <3

2011-07-28 @ 11:45:12
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0