last night was great!!

Godmorgon!
Jag är uppe väldigt tidigt nu men det är för att jag ska spela match snart (GBG cup) så jag måste äta och sånt!
I alla fall hade vi jätte kul igår, Melina fyllde ju år så först gick ju jag och Amanda till stan och köpte present och sen träffade vi Jasmin och så köpte hon present och efter åkte vi hem till Melina och träffade alla och efter åkte vi till en grekisk resturang och åt jätte god mat :) Sen tog vi vagnen hem till Melina igen och kolla på skräckfilm.
Dagen var jätte mysig!!
jag och amanda på ett cafe i stan ♥
På resturangen :)
Bilderna är från Jasmins blogg igen men jag glömmer alltid att ta med min kamera :(
Nu måste jag skynda mig haha, hörs senare!
/Josefine
Kommentarer
Postat av: jasmin

bäst vare!

2011-06-05 @ 12:51:58
URL: http://sajmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0