Taking the stage

Ligger i sängen och kollar på alla avsnitt att Taking the stage, dom är jätte bra!
Hur mår man idag? Jo det funkar väl, men detta vädret gör mig irriterad asså det är sommarlov och det är 15 grader och molnigt men jag hoppas bara på bra väder till gothia!!
Ville bara slänga in ett inlägg för jag har uppdaterat dåligt.
Idag var jag med Nicolle ett tag och kollade på White chicks, den filmen är den roligaste.
Efter gick jag hem och åt och sen gick jag ut och träffa maymuna och sara, vi pratade och gick runt sen kom jag hem vid 11 typ men har ingen känsla av att det är sommarlov i alla fall...
Nu ska jag fortsätta kolla på TTS hehe.
Denna låten har fastnat, den är så bra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0