I love you deeper if you cry for meeeee

tjenatjena godingar!
Har precis gjort klart musikläxan, skulle skiva om min favoritlåt :)
Skolan idag var helt okej förutom att jag var jätte trött, jag har typ sovit 3 timmar inatt :/ Men det kändes ändå som om dagen gick hyfsat snabbt.
Har inget speciellt att skriva förutom att jag känner mig sjuk och tänker nog vara hemma från skolan imon, eller får se! Man vill ju inte missa något, every day is a new day :P:P:P Hahaha nej men det händer ju alltid något på min skola!
Ska snart gå och lägga mig tror jag, sover ju redan typ.
Naaaaaaaj va gullig jag är, och nej jag gömmer inte något i mina kinder!! Sitter just nu i ett växthus hehe, nej men min mamma gillar blommor haha lilla mammsen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0