I thought i told you i'm a staaaar

Asså helvete!!!!! Nu hade jag skrivit massa så gick allt bort, jag orkaaaaaaaaaaaar inte. Tänker absolut inte skriva allt det igen!
Aja, sitter här och kollar på tv och känner hur händelserik denna lördagen har varit *host*
Skulle igentligen träffa Kim idag men hon har inte hört av sig och jag kan inte ringa henne heller från min fula äckliga mobil som jag inte har några nummer på, fast nu kom jag på att hon sa att hon inte hade pengar på sin mobil..Vi två planerar alltid så bra hahaha, not.
Dalia sov hos mig från igår till idag fast hon skulle träffa Sara idag så hon gick typ vid kl 2.
Igår träffade vi Mahsa och Homa o så va vi i frölunda.
Det va inte så mycket mer.
Idag ska jag nog hyra film eller något, om någon vill träffas är det bara att slå en pling ;)
/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0