in da school

Igår när jag kom hem från träningen va jag seriöst död så jag åt bara snabbt och tvätta av mig sen gick jag och la mig.
Men jag var på begravning igår och det va fint, men det gör så ont när man ser alla gråta..
Efter begravningen när vi hade kom hem så somnade jag direkt och så väckte mamma mig efter 3 timmar för att jag inte skulle missa träningen, och på tal om träningen så var det jätte kul men jobbigt ;)
Aja jag somnade i alla fall vid 10 typ och idag väckte min mamma mig typ halv 8 så jag har sovit i 12 timmar men det räcker inte för jag är fortfarande jätte trött.
Nu har jag svenska lektion och skriver på en berättelse.
Efter skolan ska jag som vanligt vara med Amanda och vi ska typ till stan eller något kanske eller det har jag verkligen ingen lust med eftersom att jag nyss kollade ut genom fönstret och ser att det är snöstorm, asså FML!! Vill ha vår/sommar nu :'(
Måste fortsätta jobba nu hehe.
Hahaha försökte vara väldigt diskret så att ingen i klassen såg att jag tog kort.
Väldig vacker närbild tycker jag, vad tycker ni?????
/Josefine
Kommentarer
Postat av: candice

HAHAAHAH.. STENFUL <3

2011-03-13 @ 16:47:04
Postat av: vilma

hahahahhahahahahaha vaaaa gooooossseee.

vem vaar dendär begravningen för? hehe possposs

2011-03-14 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0