MEEEEEEEEEEEN SKOJAR DU!?!?!?1

Ser jag fel eller snöar det ute??? ASSÅ FML, jag trodde att det skulle bli fint väder nu och att våren var på väg men nej nu ska det börja snöa igeeeeeeeeeeen. :'(
Aja skitsamma sitter hemma och tänker inte gå ut.
Spelade match mot skäpplanda förut och vi vann med 4-2, det kändes rätt gött med en vinst. Dom hade tydligen spelat 12 cuper förra året och vunnit 11 av dom..Och ni som inte tror mig kan ju ta och kolla deras hemsida ;)
Ikväll ska jag kolla på pensinärsjävlar för min syster kanske är med haha!! Halv 10 på 5an, det får ni inte missa!
Kom med förslag också om ni vill att jag ska göra något mer på bloggen, typ HISS/DISS eller något annat men kommer dock inte låta det heta de för det är nog det fulaste!!!!
Ni hör av mig mer ikväll tror jag eller imon i skolan.
älskar er tjejer
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0