you can't lose something you never had

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup ;)
Sitter och lyssnar på massa chilläx musik, typ det bästa som finns fast kanske inte på en fredagkväll.
Fortfarande sjuk typ men låter inte det stoppa mig att göra saker utan igår sov jag hos Vilma och vi kollade på flera filmer och bara softade, Vilma är en jag har känt sen dagis och hon är verkligen så go hehe! iamvilma.blogg.se ;)
Idag var jag i stan med Kimberly, äntligen haha.
Sitter just nu på min systers dator så har inte bilderna här på kläderna jag skulle visa men det kommer under nästa vecka.
Det va inte så mycket mer. Ha en bra fredag!
/Josefine
(fortfarande sjukt tråkig blogg, ska göra något åt det under nästa vecka. Ni kommer märka det)
Kommentarer
Postat av: vilma

bloggarååååååååååååååå! :)

2011-03-23 @ 08:23:50
URL: http://iamvilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0